tossda - som man säger på mitt språk

Det är kul att ha körkort. Alla gratulerar en hela tiden. Till och med lilla farbrorn som bor bakom old mac´s kom och gratulerade mig. Och idag fick vi äta kakor på jobbet, fast som jag fick bjuda på.

Pappa är gladast av alla. Han är gladare än mig känns det som. Han skrek JAHOOO det högsta han kunde i telefonen när jag berättade.
Det känns skönt att kunna åka ut till Kulltorp utan att han ska behöva hämta mig hela tiden.
Så till helgen blir det att brumma ut dit.

Jag ska försöka ta mig ner till Båstad någon dag med och träffa alla fina, söta människor som jag inte har träffat på så länge.

Imorgon är det fredag och helg fast jag jobbar till fyra på lördag.

Snart ska vi handla. Jag kör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0