Hemma igen!

Japp, jag är hemma igen. Allt är som vanligt förutom att jag är lite kärare i Mikael.

Det har varit helt fantastiskt i Amerikat och jag ska åka dit igen. Snart!

Vi har varit på Musikal, åkt gula taxis, varit på times square varje dag, sett JayZ på stan, ätit pizza med världens tjockaste botten, åkt turistbuss med guider som nästan bara pratade om sitt liv och sin uppväxt, sett frihetsgudinnan (på jättelångt håll), kissat på det enda kinesiska Mc Donald´s, druckit vatten som smakar klor och ätit på konstiga resturanger.

Det tog nio timmar från arlanda till New york och jag sov nog sju.
På vägen hem var det värre. Det tog ca sju timmar hem och jag sov inte en blund på planet men fick i alla fall sova en halvtimme i bilen från Arlanda till Värnamo. Skönt.
Var sedan vaken hela dagen och slocknade till idol ca halv nio på kvällen och vaknade halv nio på lördagen. Fortfarande inte utvilad. Jobbade från 10-14 och gick på bröllop kl. 16.00 till kusin Jocke och hans Emelie.
De gifte sig i skogen. Ska man gifta sig i småland så gifter man sig i SKOGEN i småland. Det var faktiskt fint.

I morgon ska jag på riskutbildning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0