Kallt

Jag har ätit fyra kanelbullar idag. Det fick jag särskilt idag eftersom jag har fastat en hel vecka.

Jag har även varit ute i Kulltorp hos pappa och liselott. Jag fick potatismos. Ååååh, vad länge sen jag åt det.
På vägen hem hälsade jag på Mysan och Philip på Chappen och drog sedan hem till mamma en liten stund.
Efter det hälsade jag på Anna och emil och tittade på Top model.

Imorgon är jag ledig och har massvis att göra. Känns det som. Köpa gardiner för att sedan sy om dem om det behövs, skura, träna, handla, hämta körkortet. Usch, jag låter som en hemmafru. Men om Mikael målar väggen så kan väl jag fixa gardiner och skura tar väl inte mer än tio minuter och handlar jag så får jag välja vad jag vill. Körkortet ska jag hämta på posten så jag slipper köra runt med en lapp i väskan och har man körkort rör man sig inte och blir andfådd efter tredje våningen i trapphuset och då måste man trän

Jag fryser hela tiden. På jobbet, hemma, ute. Vart jag än är. Jag vill ha det så varmt som i New York.


Sista dagen i New York

Sötis spelar Ishockey mest hela tiden och jag sitter snällt på läktaren och hejar på.

Jag får väl erkänna att jag har blivit en värnamotjej med hockeykille och blondt hår. Men Jag trivs faktiskt. Mitt jobb blir bättre och jag kan göra vad jag vill på kvällar och helger och jag känner ingen speciell press.

Kommentarer
Postat av: Anna Ileby

Tycker du gör dig bra som Värnamotjej, dessutom är du lite gulligare än dom flesta!

2009-10-11 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0