Palla svininfluensa!

Jag vill inte ta den där sprutan! Man får ju massor av konstiga biverkningar, som feber och ont i armen en hel dag.
Eller är jag oansvarig? Det säger pappa.
Fast mamma säger: Äh, det är bara trams att ta den där sprutan. Dessutom är det kvicksilver i den!!!

De som har tagit sprutan som jag känner har fått feber i en dag och knappt kunnat röra armen.

Tar man inte sprutan och drabbas av svininfluensa får man feber i ca 2 dagar och hosta minus kvicksilver.
Det låter bättre, det kör vi på!
Svininfluensa kom till mig!

Bor för övrigt hemma hos mamma igen! Jag tror det blir bra. Jag är fortfarande förälskad och tilsammans med Miklon men sover och hänger lite mer hos mamma.


Utan honom går det nog inte att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0