Nordic club

Nu har jag skaffat gymkort. 2600kr POFF!...igen.
Det blev det istället för löshår. Förlåt Anna! Du får svaja med håret för dig själv.

Så nu ska jag uppdatera min blogg varje dag med att börja varje inlägg: tränade 1,5 timme gick sedan och tog en brunch tillsammans med b-friend,  precis som Amanda Berg alltid gör.

NEJ! Det ska jag inte, för sånt är psykjobbigt att läsa och man känner sig jättedålig, sämst, ful, äcklig och tjock!

Så smygträning blir det.

Nu blev ni väl glada!

Hejedå!

Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

Jo, jag har läst väldigt mycket om alla biverkningar och dylikt - det var just därför jag inte ville ta den! Hade ju bestämt mig från början att jag skulle avstå. Men hade inte mycket val. Alla i familjen tjatade ihjäl sig. Jag ångrar att jag har tagit den men jag kan inte göra något åt det nu :) vi får la hoppas att jag överlever! Tack, I like my hair, hehe. Puss

2009-11-29 @ 17:14:11
URL: http://torekovflickan.blogg.se/
Postat av: caccamaddarfackaaa

aj miss jooooo

2009-12-08 @ 00:48:17
URL: http://carolinmichaela.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0