Mittemellan

Idag har jag varit på salong asta i Värnamo och färgat håret. Jag ville ha en mittemellanfärg, du vet en sån färg så när någon frågar om min hårfärg så kan man inte förklara den. Inte blondt och inte brunt utan mittemellan. Lillamalin hajade grejen och jag fick det som jag ville ha det.
Till sommaren blir det ännu ljusare.


Fjollig bild, jag vet men man ser ju håret i alla fall.

Har inga planer för ikväll, jag får se vad som händer. Kanske att jag tar mig till Malin Freak eller så myser jag med Mikael, ska jobba imorgon 10-17 så måste ta det lugnt ikväll.
Det är karneval imorgon med Kitty som karnevaldrottning, synd att jag missar det men jag tjänar pengar och det blir öltält på kvällen.


Kommentarer
Postat av: hugo

det är ljusbrunt.

2009-05-17 @ 15:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0