Ha den äran

Grattis Stina 19 år.
Det var kalas i torsdags hos pappa, Jag fick berlocker till två armband, pengar, hello kitty-väska, tidning och kinderägg(haha), blommor och svenska jordgubbar.
Jag och Mikael sov över där. Jobbade på fredagen till 18.00.
Efter det var det bara mys hos mikael.
Lördagen jobbade jag till 14, såg på Robinson med Alle och senare mys med Mikael som hade röda märken överallt efter paintballen.
Igår stack jag hem till mamma tidigt och vi gjorde i ordning inför kvällen.
Emil och hans kompis Patrik,  Philip och My kom och åt födelsedagsmiddag. Senare till tårtan kom Petro och hans vän oscar. Så det blev ungdomskalas i stället för släktkalas. Trevligt!

Den 25:e är ett trevligt datum. Inte minst för att jag fyller år idag utan många människor får lön då. Jag med.

Stina 15 år i hennes nyktraste tillstånd. (Bredvid ser ni Ebba Nyholm)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0