Danmark vann!

Stina är inte 22 år men har man en pojkvän som är 23 som har gamla vänner så kommer man in på harry's 22 ändå. Även fast man visar legg 18. Konstigt men fruktansvärt bra.

Vi fick se på fotboll hos Anna och Emil i lördags, väldigt trevliga människor med en fantastisk lägenhet, fast jag tyckte det var roligare att läsa deras konstiga-lappar-bok.
Halva hockeylaget var där men stack så fort vi fyra började dansa till 60-talslåtar.
Vi drack öl, gt och en vinflaska sveptes på en kvart på väg till harrys och i hissen.

Inne på harrys fick vi fatöl så fort vi satte in foten. Vi drack fast anna sa "Jag är sketfull" på sin karlstaddialekt. Jag tänkte samma sak men höll kvar ölen och jag och Anna gick upp till Andys och dansade. Det var sjukt bra musik och en asjobbig kille som promt skulle dansa med oss hela tiden och även om vi puttade väck honom så kom han tillbaks. Fast sen stack han och ville inte dansa mer med oss efter att jag hällde resten av min öl över honom. Bra!


Här dansar vi till franska bidraget i eurovison song contest 2008. Oh-oh-oh-aaaah!


Jä, jä!


Ibland när du dansar är du så ful så du blir det sötaste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0