Midsommar



Kom hem från Halmstad igår. Jag, mikael, alle, thom, mini, kringlan, sandra, robert, matte och linus hyrde en stuga där över midsommar. Så fruktansvärt roligt och vilka underbara människor det finns.

Så klockan 18.00 satt jag, alle, mikael och thom i bilen ner till halmstad. vi möttes av 6 fulla människor på en altan. Även vi började dricka då. Alle blev fullast.

Midsommarafton åt vi frukost tillsammans och på eftermiddagen kom solen fram och ölen med..mmh
Vi åt sill och potatis och även snapsen kom fram och alla fick duscha iskallt.
Mer öl, mer snaps, mer mat. Grillade majskolvar, Mikael förtjänade att få en i huvudet.
Springa till bussen, åka till stan, stå i kö till mårtenssons, inte komma in fast alle fick, "lite spill får man alltid räkna med" sa Linus. TACK! Jag och mikael gick till la cocaracha, gick ut, träffade hela värnamo, åt kinamat, tog taxi hem, mikael däcka på golvet, jag psykade alle, alle förbannad på mig, sova.

Midsommardagen: Jordnötsringar och knäckebröd till frukost, Kringlan ville ha allt som inte fanns, tvingade alle att göra kaffe, alle=hemmafru,

Kringlan:"fick du en ostsmörgås lönnblom?"
Mikael:"Japp, av alle!"
Kringlan:"ÅÅH,det hade ju vatt gött"
Alle( i bakgrunden)" håll käften, jag orkar inte, gör dina egna jävla ostmackor"

Vetelängd hade vatt gött med enligt kringlan.

Sola ryggen hela dagen, dricka öl, dricka GT, grilla, åka till club MOON med killarna, inte äta korv, åka svarttaxi, sova.

Vakna på söndag, städa asmycket, åka till Mikaels stuga, äta, äta äta, åka hem.

Stushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0