köraköraköra

Detta är en lång dag i Värnamo. Alla jobbar eller så är de i Halmstad och badar. Jag har varit på stan idag och kollat efter skor. Hittar inga, allt är så fjuttigt i Värnamo och alla har lika dana kläder.
Skulle se om min mobil hade kommit in till teliabutiken men den kommer inte fören i morgon. Röd sony ericsson som jag fick i födelsedagspresent/studentpresent. Älskar nya mobiler som man kan sitta och trixa med enda till min semester tar slut.

Jag har varit lite duktig också och skrivit in mig på arnes trafikskola. Det känns mycket bra och nu ser jag faktiskt fram emot att ta körkort. Innan kändes det mer som ett tvång och då är det inte speciellt roligt att plugga eller köra.

Ikväll blir det grillning med Anna och Emil, Alle och Thom och jag och Mikael vid prostsjön. Korv och vin det tror jag faktiskt är bäst. Jag får inte glömma kameran.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0