Om jag fick välja några nya vänner...

..som är lite svåra att få som vänner så skulle jag välja:


My little pony. Alla är verkar så snälla, särskilt de med vingar
och de små krabaterna som ser ut som små, små sackosäckar.
Gör jag någonsin en tattuering till i mitt liv så blir det en liten ponny.


Barbie såklart men bara om hon har denna baddräkten på sig. Alltid!


Snobben och hans gula kompis. Han verkar så skön och trög och smart
på samma gång.




Hello Kitty och alla hennes vänner.
Tänk om de skulle springa kring fötterna på en där hemma.
Kolla så skön han är i baskern.


Diddle, för han verkar ju söt...ibland.


Enirotrollen. Jag skulle aldrig banga att ha ett enirotroll som vän
som dessutom kan hitta allt. höhö


Nalle Puh och hans kompisar. Alla älskar dem
även Kanin fast han är världens egoist.


Sist men inte minst, Krambjörnarna. De kan nog vara så snälla så de
tillslut blir störiga. Men vem vill inte ha en levande björn som har sitt intresse eller sin egenskap på magen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0