Semester

Idag kom jag och Miklon hem från Haverdal, utanför Halmstad där hans familj har stuga.
Vi började veckan med Liseberg sen har vi solat, inte badat, ätit tonfisk och spenatsås, fikat i en väderkvarn, ätit jordgubbar med mjölk och vattenmelon.
Vi har spelat strandtennis (han måste bli av med energi ibland), träffat kusiner, varit ute och ätit, sett på Ice age 3(det bästa jag sett), köpt mobil och sandaler, handlat på rea.
Sist och bäst så har vi firat vår 6-månadersdag med en cykeltur ner till stranden för att ha picknick med jordgubbar, bigaråer, melon och brieost och alcohol med, fruktvin som jag fick i studentpresent(alldeles för mycket spritsmak) och öl.

Vi har hunnit med att fika hos hans farmor idag också. 70 000 koppar kaffe och ännu mer kakor fick vi och ett tält som vi ska ha från lördag till onsdag då jag, Miklon, Anna och Emil troligtvis ska till Öland. Vi provsatte upp det idag. Det tog lång tid men pappa Bosse hjälpte oss till slut så nu har vi koll på det. Tält, förtällt och ännu ett förtält som man kan sätta utanför. Fattar ingenting men det blir nog bra. Det tar nog upp tre tältplatser. "Vi måste ha varsin träningsoverall" sa Anna "Och magväska". "Nej", inte denna gången. Haha.

Bilder från veckan kommer upp snart.

PussKram Stushilavlav


Kommentarer
Postat av: HUEGO!

http://www.youtube.com/watch?v=RAimch9qEEE lyssna på min nya låt :D ALAVJO.

2009-07-09 @ 09:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0