Hårt

Jag ska väl erkänna att det inte händer speciellt mycket i mitt liv just nu. Jag jobbar från 10.00-18.00 sex dagar i veckan och är för trött för att göra något på kvällen. Det blir mest att jag ser på film eller åker och äter hos mamma.

Men igår var vi hos Alle och Thom och fick pannkakor och bär till kvällsmat. Jag kännde mig inte speciellt social. Jag är för trött. Jag får väl hoppas att jag vänjer mig vid arbetslivet snart.

I måndags var vi i Kulltorp och firade pontus med god mat och kaffe. Så lite åker vi väl ut på trots allt. Det var väldigt trevligt i alla fall.

Nu ska jag väcka Mikael och sen jobba.

Kommentarer
Postat av: FUCKINGHYGO!

jag börjar också bli vuxen.....BUUUUUUUUUUUHUUUUUHUHUHUHUH! :( typ.

2009-08-24 @ 22:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0