För liten

Nu har vi kommit hem från Mamma som har bjudit på mat.

Jag jobbade till fyra igår (långlördag och marknad) och kl.16.33 tog jag tåget ner till Halmstad. Kändes jättekonstigt eftersom det är samma tåg jag hade tagit om jag skulle åkt till Båstad. Men så var det inte. Mikael, Thom och Linus hämtade upp mig och vi åkte och plockade upp Andreas och sen stack vi till Haverdal och Mikaels stuga. Sen dök även Palm och hans Umeåvän Jens upp. Så jag och 6 killar drack öl på en altan tillsammans i Halmstad. När klockan tickade åt 24 tog vi svarttaxi in till Halmstad och kom inte in någonstans för att stina är för liten. Stackars killar som får dras med en minderårig brud.
Jag och Mikael tröttnade tillslut på att försöka ragga in mig någonstans så vi stack till pastavagnen och käkade asgod pasta med sås och grönsaker. Sen blev det taxi hem.

Idag har vi slöat till tre sen stack vi och käkade jätteräkmacka på bulls. Det bästa jag har ätit med asmycket ägg och majonäs.

Nu ska jag beställa kläder från H&M.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0