12-årskalas

När man har flyttat hem igen så måste man gå på alla kalas som hela släkten har. Eftersom man bor så nära nu menar jag.
Fanny fyllde 12 igår så då fick vi ju fira det. Asmycket mat blev det, klyftpotatis och sånt. Sen blev det kaffe men det hann vi inte med för då var det dags att möta Alle och Thom i pappas hus.
Så vi fyra drack öl och tequila och sen fick petro köra oss till Saloonen på High Chaparral.
Dansa, dansa det var kul och jag träffade gamla klasskompisar. Jag fick en cider också av en tönt som tyckte jag behövde något att dricka. Tack, tack!

Nu ligger dom framför tv:n och slappar och jag sitter och kollar på bilder sen balen och studenten.


Pappa, jag och Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0