Helgen

Efter att ha försovit sig igen tog jag en långhelg och åkte till Värnamo redan i torsdags. Jag gick till mikael, vi åt mat och tittade på Filippa Bark.

I fredags tog vi oss till Hjällstad (fast att Mikael inte mådde bra) för att shoppa kläder på Lager 157, jag hittade en kjol medan Mikael hittade 8000 T-shirts och man får inte glömma de fina, fina raggsockorna han köpte också.
På kvällen gick vi på kalas och fick tacos.

På lördagen fick han vuxenpoäng och blev lägenhetsägare, efter det fick vi fika..mm så gott.
Mamma fick bjuda på mat klockan tre, kyckling/quorngryta blev det. Lilla Calle var där också han berättade om hela sitt liv och fick öppna försenade julklappar. Carsstämplar och spidermansuddigummin bl. a. Sen körde vi Micra...
På kvällen kom Alle och Thom, vi åt kinamat, drack öl och såg på handboll + lite schindlers list fast den var alldeles för deprimerande så det blev guitar hero istället. Sen blev Thom för trött så de stack hem vid halv tolv-tiden.

Söndag tog vi med oss hunden till golfbanan och gick en runda. Mikael slog bollar fast att man nästan kunde åka skridskor på gräset. Sen blev det en äcklig pastasallad och powernap.
På kvällen hälsade jag på mamma en stund sen fick jag klyftpotatis och quornfiléer hos Mikael.
Det blev film med Johnny Knoxville och senare kom Malin a.k.a Mutthead och hälsade på en stund hon hade träningsvärk..söt.
Efter det blev det natta och upp tidigt idag.
Alltid lika jobbigt att lämna pojken.


Pusskram
/Stushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0