This is the world that we live in

Nu har ,skolan börjat igen. Känner inte att det är speciellt roligt alls och så verkar det på alla andra i klassen med.
Har ett halvår kvar att ta sig igenom sen blir Gm06 arbetslösa fast det kanske bara blir jag, Caroline och Titti som blir det eftersom det endast är vi tre som aldrig kommer att läsa vidare. Det löser sig, jag ska jobba.
Hoppas vi är lediga på fredag så jag kan åka upp till värnamo på torsdag och få en långhelg.
På lördag ska jag till Jönköping med M, det tror jag blir trevligt.

Musteriet är stängt och hela Båstad verkar vara ledna för det men det öppnar igen på måndag.

Oscar åkte inatt tidigt, han ska vara borta mycket länge tillsammans med Anton och Hampus. Hoppas jobbet är tråkigt så de kommer hem snabbare i stället. Nu var jag ond men inget elakt menat.

Lyssnar på The Killers oavbrutet nu, tror att de har gjort världens bästa album. Jag har även städat min lilla stuga idag till dem.

Igår var flickorna här. Först jag och Titti, vi åt choklad och såg på tv sen kom Michaela. Vi tittade på balklänningar och tattueringar sedan kom Challe och Oscar, de spelade yatzy och Oscar pratade med gud i min fjärrkontroll och tog sedan farväl.


Nu ska jag plugga organisation och ledarskap.

Hejedååå
/Stushi

PS. Jag har världens finaste Hello Kitty-påslakan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0