Lundi

Har haft en lektion idag. Matte på en timme. Skönt.
Nu har musteriet äntligen öppnat så nu slipper vi trängas i min stuga. Kul att träffa alla igen.

Helgen har varit mycket bra särskilt med tanke på att jag fick ledigt på fredag också. Träffade Mikael både i torsdags och i fredags. Åt mat och såg på lost...aaasmycket.

I lördags åkte vi till A6 inga byxor passade gossen. Det blev en skjorta istället...en lika dan som Thom. Jag fick en T-shirt.
På kvällen var det middag med Alle och Thom. Lax, vin och dubbla efterrätter..mmh så gott.
Thom gillade visst vin. Jättemycket. Vi spelade sjuan också och Mikael trollade med kort och visade sedan tricket för alla.Bra!
 
Jag köpte min livs första bil igår också. En röd nissan micra. Den är fin. Kanske skulle ta körkort också så man kan köra den.

Pusskramhej
/Stushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0