Han sa: Ohoj det var väldans.

Nu får skolan ta slut. Nu är det tråkigt.
Katja pratade om att läsa vidare idag. Ångeeeest. Alla tog lappar utom jag, Titti och Carro. Vi gör något annat istället.
Sitter på musteriet nu..det är tråkigt.
Allt är visst tråkigt just nu.
Pratade med C.T igår om utlandspraktiken. Jag fick praktisera i Värnamo. Orkar inte vara i Tyskland i tre veckor, tänkte fjäska in mig någonstans så man får jobb till sommaren OCH hösten. Palla vara arbetslös.

Filmvisning på Bio Scala på fredag kl. 19.30 och jobba på Madison kl.21.30.
På lördag tar jag tåget hem till Småland så får jag se vad som händer.
Mycket smålandsresor nu för tiden.

Pusskram
/Stushi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0