Fredag och ledig..mm

Jag har varit vaken sedan 07.00 då M väckte mig. Han körde sedan hem mig så att jag skulle kunna sova men jag sket i det. Gick istället och kokade ägg och åt frukost.
Satte mig sedan i soffan för att se på Mtv, läsa tidning och facebooka mig samtidigt. bra!
Tänkte ringa Alle sen så man kunde ta en fika med henne. Dock vet man aldrig vad hon kan hitta på istället. Fullt upp den kvinnan. Jag och Lillamalin har diskuterat det. Hur orkar hon göra allt på samma dag? Rastlös kvinna.

Ikväll tänkte jag umgås med kvinnorna en stund fast Lillamalin ska nog till harry's.
Sen tänkte jag sova hos M och imorgon åker vi till A6 Jönköping. Inte för tidigt. Jag är pank. Bara en vecka kvar till den 25:e. Jes!

http://www.youtube.com/watch?v=pv5zWaTEVkI
Rullbandspojkarna

pussokram
/Stushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0