B-town in V-town

Måste sammanfatta Nyårsafton först.
Vi samlades vi fyra flickorna hos Lillamalin för att göra maten och fixa oss. Vi tog ett glas vin sen bar vi av till Mimmi för att ha lite knytkalas jag, Lillamalin, Malin, Alle, Amanda och Mimmi. Senare kom pojkarna och vi dansade och drack tills klockan blev halv tolv. Därefter sjöng vi hela vägen ner till stan och jag hoppade av gänget vid café snipen för att umgås med honom. Ja, han som sedan blev min pojkvän på nyårsnatten.
Hälsade på många trevliga människor och jag sjöng singstar med nästan alla på festen. Det var roligt.
Sedan gick vi hem vid halv fyra-tiden.
Lyckat blev det i alla fall.



Jag har haft otroligt roligt i helgen.
Titti och Bullen var i Värnamo och fick bo hos mig när mamma och Hans var på spa i Halmstad.
De kom i fredags och jag hade lite fest i lördags slappade vi hela dagen i soffan och tittade på the Hills sen tvingade jag och Lillamalin ner dom till ishallen för att se på Hockey. De fick se min pojke. "Det är som att se en kändis" tyckte Bullen. De tyckte det var roligt med hockey men mest när det var slagsmål.
Efter det åt vi mat. Senare kom Mikael, Thom och Palm och såg på film. Sedan gick vi och la oss, han sov här också.
Söndag var det slappe med The Hills hela dagen också, vi åt god mat, quorngryta och ris sen kom Mikael och Thom och vi såg på film igen.
Måndag kom mamma och Hasse hem vi flickor låg och segade oss. Sen gjorde vi oss i ordning för att sedan bli hämtade av malin för att sedan åka till Kryll på förfest. Mycket folk var det. Vi drack liiiite för mycket viiin men det var roligt ändå. Efter det blev det harrys som var mycket kul.
Sen gick vi på efterfest, om man kan kalla det det. Vi såg på hockey och åt chips. Bullen åt både pizzasallad, chips och drack fanta som hon sedan klöktes av. Båda kvinnorna hittade pojkar det var kul.
Måndag var det bara slappe och kvinnorna tog tåget hem kl 16.33. Då åkte jag till malin och sen gick jag till honom.





Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh, lavli v-town.. Oh yes indeed!

2009-01-09 @ 18:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0