Helg och lov

Var och badade med skolan i fredags och tittade på Hugo när han åkte skridskor det var roligt.
Jag jobbade på madison också. Det var inte speciellt roligt men det gick bra, gillar inte riktigt fulla 16-åringar. Det bra var dock att Emil jobbade där med så man fick någon att snacka med. Nellie var trevlig också.
Kom i säng sent och vaknade runt 10-tiden. Gick runt i min stuga hela dagen och pluggade lite, pratade lite med gossen och sånt.
Runt halv 6 hämtade Bullen mig. Vi var coctailklädda och hon var sur och övningkörde. Vi hämtade upp lilla Matilda och bar iväg mot Hov till Hovbacka för att gå på Hannas kalas. Det var mycket trevligt och vi fick potatisgratäng och god sallad och planka.mmmmh
Jag följde sedan strömmen och åkte taxi hem till Båstad.  Jag  och Titti gjorde dagens tips i  taxin.

Vaknade kl07.00 och drack ca 145 liter vatten och kunde inte somna om. Tog sedan min resväska och åkte hem till Småland. Märkte sedan att jag glömt min resväska på tåget så idag skickades min väska tillbaks till Värnamo den hade bara  varit i Nässjö  och kollat läget. 
På kvällen kom alle och umgicks med mig och jag fick sedan skjuts av Robin (som precis fått körkort) ner till Mikael.
Jag fick bio av honom. Han är söt och jag har saknat honom.
Sen sov vi. Och så blev det lov.

pyssokrååm



Kommentarer
Postat av: Sophie

Vadå planka, vem och när fick någon planka att äta!?

2009-02-17 @ 16:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0