Tar han mina rosor!?

Det var sudentfest på Madison igår. Det var roligt och blev som vanligt aldrig som man tänkt sig.

Jag hann: ha förfest med alldeles för mycket folk, dricka alldeles för mycket alkohol i baren med oväntade människor som betalade, ramla och äta nattamat som bestod av Kladdkaka/tårta, vaniljglass, jordgubbar och jag skulle ha ätit en halv banan som bullen snällt lämnade till mig, jag åt istället upp hennes jordgubbar.

Det var roligt igår meeennn jag ska aldrig mer hålla i en shot.

Imorgon är det fredag och det innebär helg, åka till halmstad för att bada och åka skridskor, jobba, Hannas 18-årsfest, åka hem till småland för att umgås med vännerna och sötapojke som jag också ska vara sambo med nästa vecka eftersom det är LOV!


Han är en seriös man som gör matlådor
och han är fin fast att han blundar på alla kort.

pusskramhej
//Stushiblavblev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0