ooonsday+1 dag

Nu sitter jag i lilla stugan och ser på årets kock. Har gjort min personal-letter-to-a-friend-in-another-country-läxa klar..skönt.
Jag har ätit kvällsmat, yoghurt med min hemmalagade müsli som jag gjorde igår. mm så gott.

Lite speedad över att det redan är fredag i morgon. Veckan har gått förbluffande snabbt. Förbluffande?
I morgon blir det att fira Lillamalin det ska bli kul. På lördag blir det skridskoåkning.

Drömde jättekonstigt i natt. Tjejerna i klassen skulle börja jobba på ett spykhem någonstans i skåne. Johanna skulle köra oss dit, upp för jättebranta backar i en en jätteliten bil men det gick bra. När vi kom dit var det inga patienter där men vi bosatte oss där i alla fall och levde typ. Det var ett sjukt skabbigt, stort hus som vi bodde i med snuskiga toaletter. Vi skulle i alla fall gå och lägga oss men jag kunde inte riktigt somna så jag tog täcket om mig och skulle gå och hälsa på Mikael. ( som tydligen också bodde där) Så när jag var hos honom sa han till mig: Stina, ditt täcke är fullt med gråsuggor. Efter det vaknade jag från min dröm av att jag låg och sprattlade och borstade av mina armar.

Jag är nog sjuk i huvudet.

Nu ska jag packa och sedan ska jag prata med den dära söta pojke!

God natt
/
Stushilövlöv

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0