Jag måste stoppa dig!

Japp, jag fick se Veronica Maggio i lördags. Det var fruktansvärt bra och jag blev halvt ihjälklämd.
Efter att jag, Alle, Kirre och Lejla hade druckit öl hos Mikael körde Kirre oss i snöstormen ut till skogen.
Vi fick stå i jättelång kö och vi fick dansa till low.
Mamma hämtade oss på natten och Alle pratade hela vägen hem.
Jag blev buren till ytterdörren också. Bekvämt liv!
På dagen var jag och Mikael och käkade hemma med mamma. Pasta med quornfärs.mmm

På söndagen var det bara att gå upp vid elva och hämta Alle och Thom för att åka ut i skogen, till sjön för att pimpla och grilla.
Fett seriöst!
Men det var mysigt fast att vi var lite för bakis.
Vid fyra var vi hemma och tog en powernap och efter det åkte vi hem till mig för att hämta resväskan.
Han fick träffa broder Emil som var ovanligt lugn och det var ju väldigt bra.
Sen blev det pizza från martins och Beck med Alle och Thom.
Med söndagsångest gick vi och lade oss.


Pusskramhej
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0