Det var en trevlig helg

Förfest med alle, taxi och sedan Harry's. Träffade många fina människor. Vi ville ha fallafel men nej nej.

Lördag: Vaknade ganska tidigt, gick till stan och köpte present till Matilda som fyller nitton idag, hade tydligen mött C.T också. Åkte och köpte pastasallad som vi åt hemma i hans gamla hus...ingen var hemma. Vi brände filmer, 60-talsalbum och tittade på mycket gamla bilder. Fick en rundtur i huset också. Åkte tillbaks, tittade på film och åt pizza som var äcklig men nötterna var goda. Det var mysig och vi hade en månad på natten.

Söndag: Det blev rostmackor till frukost sedan försvann han till halmstad och jag gick till Mamma. Vi övningkörde i stan och sedan genom Fänestad och vidare till Kulltorp till Pappa. Han gjorde kycklinggryta fast att jag har berättat att jag inte äter kyckling längre. Jag fick äta ändå. För att vara snäll...? Efter det blev det kaffe och kakor och bullar...shit jag gillar fika.
Helena hade bränt filmerna från när vi var små till DVD så vi satt och tittade på dem också. Sen körde pappa hem mig och jag stack ner till Malin, Malin, Alle och Jonas och hälsade på....i en kvart.....sen fick jag viktigare saker för mig och gick till grannhuset och träffade pojken som  lyssnade på OH YES WAIT A MINUTE MR. POSTMAN som han fått dille på nu.
Såg sedan på en sjuk film och åt melon (inte specialen denna gången).
Sen var det natta.



Pusskramhej
//Stushi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0