Skön helg

Kollade på Idolfinalen i fredags med Mikael, Mamma. Inte Hasse, han kan inte se idol pga att han hatar Peter Jhide. Han fick se på på spåret i stället.

I lördags jobbade jag till 16.00. Jag skojar inte om jag säger att jag slog in 150 julklappar. Men det är roligt att det är mycket att göra tiden går så himla fort då.
När jag slutade jobba åkte jag till Mikaels föräldrar för att få mat, jättegott, och kakoooor..mmm.
Såg sedan en asbra film med nya bondkillen flashbacks of a fool hette den. Saknade röd tråd men jag gillade den.

Efter att Mikael försökt tvinga mig att äta gröt med vatten till frukost idag (istället för mjölk) och försökt intala mig att det är jättegott körde jag ner honom till ishallen och åkte hem till mamma där drack jag kaffe och åt fil. Redig mat ska det va.
Nu sitter jag och läser topphälsa och lyssnar på julmusik samtidigt som jag väntar på att alla äckliga praliner från det översta lagret i aladdinasken ska ta slut så jag kan få ta trillingnöten. Dock är jag ensam hemma så jag får väl tvinga ner dem själv.

Ikväll ska jag på bröllopsfotografen med mamma och hasse. Känner på mig att det är en sjuk och bra film som kommer passa mig utmäkt.


Bild från Båstad. Jag går i ettan och sitter i soffan hos Lisa, Johanna och Emely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0