Kanarieöarna

Herre Gud, vilken underbar vecka!

Fest, fest och fest..det tycker jag är kul.
Jag har druckit rosévin varje dag(kan ju nämna att jag betalade ca 15kr för en liter), badat i polen, solat, varit på stranden liiitE för lite, ätit såå gott och dyrt, shoppat hello kittysaker såklart, åkt på partybåt med norskar som vi träffade, Jonas, Ola, Salve och Stian, blivit kär och träffat min blivande man som också ska bli mina barns fader tänkte jag, festat på balkongen, fått klagomål, efterfestat, klarade nästan hela listan( förutom bajsa i polen), blivit lite brun, gått på chinawhite,scandic,zigzag,pacha osv, pratat med ovettigt folk, varit på marknad för att sedan bli spysjuk, fått skäll av två spanska tanter, köpt armband, badat i havet mitt i natten, filmat massor, haft skrikande barn runt omkring oss Överallt!, blivit borttappad, varit på netto.

Jag har haft fantastiskt kul med mina vackra flickor och Oliver.

Kom hem i lördags kl. 22.30 gick till pepes med sophie och oliver, träffade Jockeplast och alla andra fina, partajade även i söndags vid hälsostudion, trevligt. Idag kom jag hem till Värnamo och fick träffa min älskade mamma som fick en sjal av mig, fick träffa malin mutthead och Alleballe och jag fick gå på citygross.


Min fina, fina holländare, när får jag träffa dig igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0