Ett långt lov

Jag vill ha tre hundar, en snäll, en jättemegafarlig och en mittimellan. Eller så kan man ha en gorilla för han kan välta träd i skogen och då kommer det koda och då slipper vi köpa tuggummi i tuggummiatomaterna.
//Kalle 5 år.

Nu har skolan börjat igen, efter tre veckor av bara slappande. Har varit i Värnamo lite och i Kulltorp för att fira pappa som fyllde 50 år i torsdags, tittat på film i 5 dagar i streck med värnamobor, jobbat både 31:a och 1:a, firat miccis som äntligen har fyllt 18.

I helgen har vi firat Antonia och Emmy, de fick picnick i skogen i Torekov som vi i klassen fixade, vi drack bål och öl i skogen.mmmm..sen lämnades de på spa medans vi gjorde i ordning inför kvällen, fixade mat och dukade och lite så. Sen blev det klassfest på kvällen och Filip och Daniel kom och visade vår älskade film: Trotziga världar. Efter det blev det madison och sedan hem och lägga sig.

I lördags var det bara att slappa hemma hos mig, och sedan göra sig i ordning inför kvällen för att gå på Mårtengås i Hasslöv. Det var kul, gratis vin och vår film är väldigt omtalad. Roligt! Efter det blev det Pepe's vilket var väldigt kul faktiskt med mer folk än förväntat, dans och hem och sova.

Nationella prov i svenska idag, tror det gick bra.


Nu har jag bestämt mig, det blir Swen min fina holländare som jag gifter mig med. v

Puss och kram
// Stushi


Kommentarer
Postat av: Sara boliiin

det e lite orlando bloom över honom;)

2008-11-13 @ 01:14:04
Postat av: E

oh yes stina, han var ju sööt som du sa !!!!!

2008-11-14 @ 15:08:16
URL: http://emmypaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0