Ännu en söndag

Fest på pepe's bodega var det igår. Bullen, Cacca, Oliver och jag satt och förfestade i min lilla stuga och gick sedan in tillsammans....oliver är stek. Det var mycket roligt och fullsmockat med folk. Dock inte loft...synd.
Tappade bort mig själv lite för ofta med jag klarar mig alltid. Slutade med att jag tog sällskap hem med Daniel och Filip som också lurade mig att det inte var efterfest. Skitsur blev jag...ganska roligt såhär i efterhand.

Jobbade på sexton i fredags i garderoben och fick en ny vän, mycket trevlig tjej. Skulle sedan på efterfest men pallade inte fulla människor så jag tog med mig bullen och filip hem.

Vaknade klockan elva av en pigg filip, sedan kom Svinto och våldgästade. Skulle sedan gå på julmarknad igår men vädret var inte snällt så jag pallrade mig upp till Musteriet och drack glögg och åt pepparkakor med Antenn. Sen kom miccis, hanna, hugo och charlott..Kul. Gick sedan hem för att göra sig i ordning till pepes.

I onsdags var det studentfest, riktigt lyckat och mycket folk. Titti, bullen, jag, Filip, Daniel, Hampus, Svinto, Miccis och hennes vän Matilda var det som var hos mig på förfest...trevligt. Gick hem vid ett och sov.

Ska börja med estetisk verksamhet imorgon, ska bli rilktigt kul. Ska spela in en film i klassen, SKRÄCK...jä. Har fått Mysteriet på greveholm-pappan som en slags handledare.

Nu ska jag slöa.
pussochkram
/Stushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0