Söndag

Härligt att man vaknar klockan 16.20 idag. Jobbade till 02.30 sedan gick jag hem och tog en kopp the så jag kom väl i säng lite för sent. Jag fick sitta i entrén idag ganska långtråkigt men det var okej. Träffade lite roligt folk i alla fall.

Skulle till Emil på 17-årskalas i fredags men jag pallade inte vara i Båstad så jag ringde Jockeplast och frågade vad han skulle hitta på. Han skulle upp till Värnamo och tvätta så jag drog med mig Bullen och vi tre stack upp till Värnamo. När vi kommit fram fick vi lasagne a la Hans Palm...mycket gott. Sedan gjorde vi oss i ordning och stack ner till Mutthead för att förfesta, för en gång skull med lite andra flickor som jag aldrig träffat innan. Gick sedan på Harry's vilket faktiskt var riktigt roligt med mycket folk fast att det var helgen innan löning.

Vaknade runt tiotiden, efter att ha gått igenom sta'n, och åt frukost (medan Sophie sov) med Mor, Hans och Jocke.
Väckte sophie och mamma försökte nästan tvinga henne äta upp allt hon hade i kylskåpet men Sophie svarade snällt "nej tack" på allt. Fick lära mamma lite hur man lägger upp bilder på facebook och kramas lite. Kl. 13.30 var jockes tvätt klar och 1,5 timme senare var vi framme i Båstad. Så jag satt i min lilla stuga tills jag skulle börja jobba.

Det var min helg (förutom att jag är ledig på måndagar) så nu väntar jag bara på att Bullen och Titti ska komma.

//Stushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0