Måndagar = 0 lektioner

Jag gillar det, att inte ha lektioner på måndagar. Ibland är nya scheman bra. Stannade därför i Värnamo ett dygn extra...skönt.
Sov hos Lillamalin i söndags tillsammans med alle som mest satt och pluggade medan jag och Malin fulade oss och filmade med min mobil.
Åkte till båstad 12.06 och gick till musteriet direkt. På kvällen gick jag, titti och Sophie till johnny efter att ha suttit hos mig en stund. Där träffade vi bl. a Tobias, Michaela och Oliver. Tobias löste rubiks kup liiiite för snabbt. Störigt.
I tisdags var det skola, musteri och sedan hem för att senare ta en promenad till Oscar där vi mötte Hampus. Cruisade ner till mitt lilla hus, drack kaffe och tittade på tv. Senare kom Cacca och höll oss sällskap.
Igår var det skola, vi övade på pjäser på engelska som vi fick hålla idag. Det var roligt. Efter skolan blev det Musteriet såklart för att sedan dra med Titti och Sophie hem till mig. Vi tittade efter resor till Thailand men blev lite tveksamma efter att ha kollat tsunamiklipp och för att resorna är lite för dyra för oss studenter. Sedan fick Sophie ett ryck och fisk ett friskis och svettisryck. Rättare sagt så hade vi tre gymnastik i min lilla stuga. Sjukt.
I dag var det uppspelning av pjäser i skolan, Matilda fick cred av engelskaläraren.
I morgon ska vi på kalas till Emil som bor bara 100 meter från mig, drar kanske till Madison en stund också. Hoppas det blir en rolig kväll.
På lördag blir det jobb på Madison. Undrar vad jag ska jobba då? troligtvis i garderoben, men man vet aldrig vart man hamnar.

Ska till Norge över nyår, till de norska pojkarna vi träffade på Kanarieörna. Gud vad bra det kommer att bli, komma i från Båstad lite. Vi ska bo i en stuga på Jonas tomt alla sju. Det blir nog bra. Har aldrig varit i Norge heller..spännande.

Nu ska jag fortsätta ha lite ångest för att jag inte har gjort engelskauppgiften men den gör jag i morgon.
fockyuu pussokram
/ Stushi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0