Nyår

Just nu sitter jag hemma i Värnamo, har varit här väldigt mycket under lovet. Väldigt skönt tycker jag. Slappar och tar det lugnt hela tiden, lite för lugnt kanske.
Julklappar fick jag fina. Resa till New York av Moshan och fina skor, kamera av pappa och smycken och pengar. Jag gillar jul.
Så i juni drar Stina för första gången i sitt liv till Amerikat som man säger i småland.

Juldagen festade många men inte jag, jag var duktig och satt och tog betalt och stämplade på Madison. Fick umgås med mina söta, rara flickor också. Åkte sedan hem igen för att fira jul med syster Helena. Blev sedan hämtad i Kulltorp sent på natten av sötapojke. Fick fin julklapp av honom också.
Ska ner på stan om en stund och fika med Lillamalin, Mimmi och Amanda. Vi ska planera lite för i morgon. 
Nyår blir knytkalas hos Mimmi sen drar vi väl ute efter för många glas vin och alldeles för höga skorn för att se på fyrverkerierna.(konstigt ord)
Hasse drar väck golv och mamma lägger pussel och sjunger på franska. Bra grejor. Moshan kan sjunga "det gör ont" också. Det har stina på film.

Jag måste solduscha.

På fredag kommer de finaste jag vet

Gott Nytt År
//Stushi

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, resa till New York?! :) Fan vad niiice!

2008-12-30 @ 22:03:18
URL: http://torekovflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0